MARKETING IN RIGHT PURPOSE
PROBLEM
Coraz częściej obserwuje się, że marketing powoli odchodzi od klasycznych nurtów i poszerza swoje obszary dzięki wykorzystaniu nowych narzędzi. Między innymi dlatego wiele firm opiera swoją działalność marketingową na współpracy z organizacjami proekologicznymi, prospołecznymi.
Mimo to wiele organizacji pozarządowych (NGO – Non-Government Organisation) nadal ma problem z pozyskaniem funduszy na swoją działalność.
ROZWIĄZANIE
Chcemy stworzyć platformę, która ułatwi bezpośredni kontakt pomiędzy firmami i fundacjami czy organizacjami pozarządowymi.
Nasza platforma będzie posiadała zróżnicowaną bazę danych fundacji i organizacji pozarządowych. Zainteresowane firmy będą mogły wpłacać darowizny za pośrednictwem portalu na wybrane organizacje, a dzięki prowizji od darowizny będą mogły one otrzymywać atrakcyjne treści marketingowe. Platforma umożliwi osiąganie obopólnych korzyści: firmy będą otrzymywać atrakcyjne treści marketingowe, a organizacje pozarządowe – wpłaty pieniędzy, które umożliwią im dalszą działalność.
INNOWACYJNOŚĆ
Projekt jest zupełną nowością na rynku. Wykorzystanie jednego z najpopularniejszych trendów jakim jest ekologia czy zero waste oraz duża liczba i – przede wszystkim – różnorodność kanałów marketingowych umożliwi osiąganie zysków nie tylko przez małe i średnie przedsiębiorstwa, chcące poszerzyć swoje zasięgi, ale także przez organizacje pozarządowe, które dzięki dotacjom będą mogły dalej prowadzić swoją działalność.
Projekt może mieć realny wpływ na zasady działania wielu organizacji pozarządowych. Może mieć także wpływ na dostępność oraz postrzeganie wspierania organizacji przez osoby prawne, czy stworzenie standardu marketingowego.




PARTNERZY


NASZ ZESPÓŁ

Jacek Ignasiak

Mariusz Karpiak
