PROBLEM
Projekt powstał po to, by pomóc osobom chorym na cukrzycę, insulinooporność oraz healthy freak-om w utrzymaniu postanowienia „nie będę jeść cukru”.
Dlaczego grupą docelową są osoby z zaburzeniami gospodarki węglowodanowej?
Nie bez przyczyny cukrzyca jest nazywana epidemią XXI w. W 2015 r. ok. 8% ludności Polski było chorych na cukrzycę, prognozy są niepokojące i alarmują o wzroście osób z tą jednostką chorobową do ok. 11% całej populacji. Dodatkowo 25-30% osób dorosłych z cukrzycą nie wie, że choruje. Podsumowując te dane, ponad ¼ populacji jest dotknięta tą chorobą.
Najgorsze są powikłania cukrzycy, które prowadzą do śmierci. Można im zapobiec m.in. odpowiednią dietą.
Insuliooporność jest uważana za stan przedcukrzycowy. Nie raz słyszymy hasło: „zapobiegaj a nie lecz”. Dzięki zaliczeniu do grupy docelowej osoby z zaburzeniem inuslinooporności promujemy profilaktykę cukrzycową.
Po szczegółowej analizie rynku wysnuliśmy wniosek, że osoby chore na cukrzycę lub unikające cukru, mają problem ze znalezieniem odpowiedniego produktu – słodkiej i zdrowej przekąski.

ROZWIĄZANIE
Koncepcja wzięła się z potrzeby cukrzyków i osób z insulinoopornością, którzy nie powinni spożywać produktów z sacharozą.
Wychodząc im naprzeciw chcemy stworzyć szybkie przekąski, które nie będą zagrażały zdrowiu konsumentów, a jednocześnie będą smaczne i chętnie spożywane. Jest to także rozwiązanie dla osób, które chcą ograniczyć cukier jako prewencja przed rozprzestrzenianiem się epidemii.
Poprzez świadome budowanie marki produktu pragniemy także zwrócić uwagę na problem głodu w krajach rozwijających się oraz kontrast na tle nadmiernego konsumpcjonizmu i chorób dietozależnych związanych z przejadaniem się w krajach rozwiniętych. Jako symbol chcemy oddać część dochodów ze sprzedaży batonów dla Fundacji Ankizy Gasy-Children of Madagascar, która gwarantuje dzieciom ciepły posiłek w szkołach i zapewnia im darmową edukację.
Niezwykle ważne dla naszego projektu jest skupienie się na ekologicznym opakowaniu. Obecnie społeczeństwo jest coraz bardziej świadome zagrożeniom jakie daje nadmierna produkcja plastiku. Dlatego idąc z duchem innowacji, chcemy wprowadzić całkowicie inteligentny produkt, który będzie nieszkodliwy w 100% zarówno dla konsumentów jak i środowiska.






PARTNERZY








SOCIAL MEDIA & TEAM


Julia Kłosowicz

Marcin Dziedziński

Natalia Nowakowska

Bartosz Rybarski

Zuzanna Krzyżaniak

Igor Jeznach
Zainteresowany projektem? Skontaktuj się z:
Zuzanna Krzyżaniak
mail: zuzannakrzyzaniak96@gmail.com